Klienci indywidualni
SGB Mobile - Aplikacja mobilna
Aplikacja SGB Mobile na Adroida i IOS
Infolinia, na której pomożemy rozwiązać problemy z aplikacją
- 800 888 888 Call Center (bezpłatne połączenie)
- 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora)
Usługa wyłącznie dla Klientów Indywidualnych
Dostęp do rachunku kiedy chcesz
W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobisty, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.
Przelewy w dowolnym momencie
Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.
Portfele cyfrowe i BLIK
W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę i BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.
Zarządzanie subskrypcjami
To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z kasty przez sklep internetowy.
Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.
Zmień limit
Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!
Przewodnik po aplikacji
Regulamin aplikacji mobilnej dla Klientów, którzy założyli aplikację przed 01.09.2022 r.
Regulamin aplikacji mobilnej dla Klientów, którzy założyli aplikację od 01.09.2022 r.
Regulamin aplikacji mobilnej SGB Mobile dla klientów indywidualnych.