W dniach 8-10 października 2021 r. w Banku Spółdzielczym w Lipnie będzie miała miejsce migracja danych naszych klientów do nowego systemu transakcyjnego oraz nowego systemu bankowości elektronicznej. Z tego powodu od 11.10.2021 r. skorzystasz wyłącznie z nowej bankowości internetowej SGB24. W dniu 8.10.2021 bankowość internetowa będzie dostępna tylko do godz. 15:00. Później planujemy przerwę serwisową, która zakończy się w nocy 10/11 października.

Co to dla Ciebie oznacza?

  • W trakcie trwania migracji nie zalogujesz się do systemu i nie zlecisz żadnej dyspozycji.
  • Twój numer konta się nie zmieni.
  • Wszystkie Twoje karty płatnicze – poza kredytowymi – będą działać dalej (również w czasie trwania migracji). Nie musisz wymieniać ich na nowe.
  • Twój identyfikator przeznaczony do logowania nie zmieni się.
  • Zmieni się adres strony logowania na https://sgb24.pl.
  • Zmieni się aplikacja wykorzystywana przez niektórych naszych klientów do autoryzacji operacji. Aplikację BSGo zastąpi Token SGB.

 

Co czeka Cię w SGB24?

Bankowość internetowa SGB24 nie różni się znacząco od dotychczas oferowanej usługi. Zmiana systemu pozowali nam w najbliższej przyszłości na szybsze dostosowywanie się do wymagań klientów oraz wdrażanie nowych funkcjonalności. Już teraz będziemy mogli np. udostępnić możliwość zarządzania kartami płatniczymi z poziomu systemu bankowości internetowej.

Logowanie

Do SGB24 zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bslipno.pl, przez wybranie przycisku logowanie do SGB24 w prawym górnym rogu strony. Możesz też od razu przejść do strony logowania wybierając adres: https://sgb24.pl/. W SGB 24 dostępne będą dwie metody logowania: kody SMS oraz aplikacja mobilna Token SGB.

Podczas pierwszego logowania do SGB24 z wykorzystaniem kodu SMS hasło do logowania pozostanie takie samo jak w dotychczasowym systemie. Na swój telefon otrzymasz jedynie kod autoryzacyjny. W przypadku korzystania z aplikacji BSGo wymagana będzie instalacja na telefonie aplikacji Token SGB oraz przeprowadzenie procesu parowania urządzenia, podobnie jak podczas pierwszego logowania do systemu (w tym ustalenie nowego hasła).

 

Szczegóły

Więcej na temat SGB24 dowiesz się z Przewodnika dla Klienta, dostępnego na naszej stronie w zakładce Nowa bankowość SGB24. Warto zapoznać się z nim przed pierwszym logowaniem.

Do końca 2021 r. możesz zalogować się do dotychczasowej bankowości internetowej (używając obecnych danych logowania), ale od momentu uruchomienia SGB24 będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji. W tym miejscu będzie można pobrać wyciągi lub sprawdzić szczegóły realizowanych przelewów – w systemie SGB24 będzie dostępna jedynie historia operacji od dnia 01.01.2021.

 

W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami z telefonu. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj ją, a następnie pobierz z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i jej optymalne działanie.

  

Kontakt

 

Oprócz dotychczas wykorzystywanych kanałów komunikacji, na wszystkie pytania związane z obsługą bankowości elektronicznej odpowiedzą doradcy z naszego Call Center – dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.

  

Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.

Z poważaniem