Problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej w dniu 01.03.2021

Szanowni Państwo, 

dzisiaj (tj. 01.03.2021) występują problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej za pomocą aplikacji mToken Asseco MAA oraz aplikacji "e-podpis" wraz z kartą mikroprocesorową. Szacowany czas rozwiązania problemu wynosi około 1 godziny. 

Przepraszamy za utrudnienia.

------------------------------------------------------------------------------

Aktualizacja: problem z logowaniem do systemu został rozwiązany około godz. 9:00. Obecnie obserwujemy problemy z wyświetlaniem strony do logowania oraz wydłużony czas logowania. Planowany czas rozwiązania to godz. 12:00.

W godzinach 12:00-12:15 zostaną wykonywane prace mające na celu przywrócenie prawidłowego działania bankowości internetowej. W tym czasie system będzie niedostępny.

-------------------------------------------------------------------------------

Informujemy, że problem z wydajnością bankowości elektronicznej jeszcze się utrzymuje. Pracujemy nad jego rozwiązaniem żeby mogli Państwo sprawnie korzystać z usługi. Planowany czas usunięcia utrudnień to 15:30.

--------------------------------------------------------------------------------

Problemy z dostępem do bankowości elektronicznej zostały rozwiązane po godz. 15:10. Jeszcze raz przepraszamy Państwa za dzisiejsze utrudnienia.